* سادات
فهرست دوستان
      صفحه 1 از 2 ( 24 دوست)  < 1 2 >  
از نگاه ديگران

نظري در مورد اين كاربر ارسال نشده است.


مشخصات
* سادات
وبلاگ : يا منيل
پارسي يار : فاطمه سادات
* سادات

نام: * سادات
نام مستعار: سادات
جنسيت: زن
استان محل سكونت: تهران
شهر: تهران
زبان: فارسي
تاريخ تولد: 14 / مهر / 1360
سن : 42 سال و 6 ماه و 20 روز
تاريخ عضويت: 85/12/7
سن وبلاگ : 17 سال و 2 ماه و
تحصيلات: فوق ديپلم
وزن: 61
قد: 160

لينك مورد علاقه: http://www.monila.blogfa.com/

لينك مورد علاقه: http://www.aviny.com/

درباره خودم: منيل يکي از نامهاي خداوند بارتعالي است که به معني :به مقصود رساننده ، بهرهمند کننده - و دستيابي به اهداف ،از تجلي اسم منيل است . از هداف اين وبلاگ نشان دادن مقام خانم فاطمه الزهرا سلام الله عليها و مقام زن مي باشد نام من رفتست روزي بر لب جانان به سهو ___ اهل دل را بوي جان مي آيد از نامم هنوز
توضيح: اي خدا به اين نادان از راه مانده معرفت عطا کن و بندگان پاک باخته‌ات را به من بنماي و شناختن عاشقان سرا پا محو وصالت را نصيبم کن و از باده محبتت به کام تشنه من بچشان و شمع پر نور عشقت را در تاريک خانه دلم روشن فرما مولاي من از شراب وصلت مستم کن و از منيت و خوديت خطرناک نيستم کن مرا از درگاهت مران و از عنايت و رحمتت محروم مگردان.
بهترين حرف: صاحب عصر و اي امام زمان! سلام بر تو آنگاه كه خورشيد به استقبالت مي آيد و درود بر تو آن زمان كه ماه با همه ستارگانش جاي پايت را بوسه مي زنند. اي امام جمعه موعود! سلام بر تو هنگامي كه عصر نماز و قنوت به گرد گنبد آسمان مي پيچد. سلام بر تو آنگاه كه ذكر ركوع و سجودت در محراب زمين جوانه مي زند. سلام بر تو هر زمان كه از نسيم تكبير و تهليلت صحن قلبهاي عاشق لبريز از خدا مي شود.


ParsiBlog.com ® © 2010